Vyhledat

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
25 26 27 28 29 30
Rozsvěcení vánočního stromu
Sekeřická Vánoční ozdobička
Rozsvícení vánočního stromu a betlému
1
Sekeřická Vánoční ozdobička
2
Sekeřická Vánoční ozdobička
3
Sekeřická Vánoční ozdobička
4
Sekeřická Vánoční ozdobička
5
Mikulášská nadílka
Sekeřická Vánoční ozdobička
6
Sekeřická Vánoční ozdobička
7
Sekeřická Vánoční ozdobička
8
Sekeřická Vánoční ozdobička
9
Sekeřická Vánoční ozdobička
10
Sekeřická Vánoční ozdobička
11
Sekeřická Vánoční ozdobička
12
Sekeřická Vánoční ozdobička
13
Sekeřická Vánoční ozdobička
14
Sekeřická Vánoční ozdobička
15
Sekeřická Vánoční ozdobička
16
Sekeřická Vánoční ozdobička
17
Sekeřická Vánoční ozdobička
18
Sekeřická Vánoční ozdobička
19
Sekeřická Vánoční ozdobička
20
Sekeřická Vánoční ozdobička
21
Sekeřická Vánoční ozdobička
22
Sekeřická ozdobička 2024
Sekeřická Vánoční ozdobička
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    Pondělí 17:00 - 18:00
  2. Telefonické podání+420 734 753 350
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu urad@sekerice.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Sekeřice, Sekeřice 8, 507 03 Vysoké Veselí

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

Pondělí  17:00 - 18:00

Telefonické podání: +420 734 753 350
Poštou na adresu Obecní úřad Sekeřice, Sekeřice 8, 507 03 Vysoké Veselí
Elektronicky na e-mail: ou.sekerice@email.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: f8da6xw
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Sekeřice, Sekeřice 8, 507 03 Vysoké Veselí
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka Sazba
hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)
fotokopie nebo výtisk existujícího dokumentu  
- jednostranně formát A4 Kč/ks
- oboustranně formát A4 Kč/ks
- jednostranně formát A3 Kč/ks
- oboustranně formát A3 Kč/ks
- kompaktní disk (CD) Kč/ks
paušál provozních nákladů (materiál, energie)
ostatní náklady dle skutečně
vynaložených nákladů

Formuláře